Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем със температурата на мотора на 166 2.5 v6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
    При 110 градуса няма как да ври, ако всичко е наред.
    Съгласен съм. Ако капачката е наред и системата си държи нормалното налягане, няма как да ври. Обаче ако се опитате да развъртите капачката на разширителния съд, ще ви ощави на момента...

    Comment


    • #17
      Написал съм "над" Май четете отгоре-отгоре през 2-3 думи.
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
        Написал съм "над" Май четете отгоре-отгоре през 2-3 думи.
        Е в събота вечер предполагам ни е простено .

        Comment


        • #19
          Казвали са ми, че на 166-ците не отчита правилно температурата? В смисъл държи си на таблото 90 градуса, но перката включва и ако колата е закачена на лаптоп отчита 100 градуса. Вярно ли е това? Защото в последно време на газ доста често ми гасне в града и като изгасне стрелката стига до 110 градуса и колата е доста мудна (има разлика като превключа на бензин) . Има ли повод за притеснение ? Благодаря
          Alfa Romeo 166 2.0 16v T.S

          Comment


          • #20
            Вярно е. Провери дали изпарителят се грее добре. Ако не, заради това може колата да гасне и да не върви добрe.
            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:40.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
              Виж около радиатора има една уж декоративна пластична рамка, която е около и под него, служи за да не пуска въздуха да минава отстрани на рада - може да ти изглежда несериозно, но тая джаджа играе огромно значение за охлаждането и то точно при висока скорост и обороти......всички 166ци я имат, без значение мотора, така че ще можеш да разбеш ако я няма.....всъщност ти говоря за 156ци, но при 166 сигурно е нещо подобно.....
              Другия вариант е да ти е задръстен радиатора външно, или пък този пред него и да не минава достатъчно въздух.....
              Колега имам подобен проблем със 156 кросвагон . Не виждам да има такава декоративна решетка . Ако имаш такава кола качи снимки къде е и как изглежда .

              Comment


              • #22
                ре

                За да елиминираш проблем от водната помпа, виж дали ти работи отоплението в салона.Ако е слабо то тогава водната помпа е заминала.Често срещан проблем при тези с пластмасови турбинки.
                Last edited by plamenp59; d.m.y г., 23:09.
                До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от теди1 Покажи съобщение
                  здравай те колеги имам проблем с загряването на колата при по висока външна температура и високи обороти на мотора в движение .при работа на място всичко е нормално перката работи термостата също радиатора е нов .при 140-150 темературата се вдига до 100-110 градуса и след изкл. на скорост и каране по инерция 100 м.водата пада за секунди ходих по сервизи и пак нищо не направиха ако някой знае моля да сподели благодаря предварително
                  Системата се охлажда най добре при високи обороти,без подаване на газ....за 100 метра да ти се охлади и падне стрелката на температурата хм,интересно.както колега побгоре спомена нещобс датчика може би,а и110 са нищо...

                  Comment

                  Working...
                  X